سمپوزیوم یک روزه ساخت افزایشی در روز چهارشنبه دوم بهمن ماه سال جاری (۱۳۹۸) به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. در سمپوزیوم یک روزه میهمانانی از مسئولین علم و فناوری و متخصصان حوزه مواد و ساخت افزایشی از کشور مالزی حضور خواهند داشت. همچنین در این سمپوزیوم فعالان و متخصصین حوزه ساخت افزایشی ایرانی نیز حضور دارند.

 حضور شرکت های آیدیزاین، تابا انرژی، مپنا، امید آفرینان، توربوتک و متخصصان مالزیایی در سمپوزیوم ساخت افزایشی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

گروه تابا انرژی، یکی از شرکت های هلدینگ تانا انرژی، گروه مپنا به همراهی آقای دکتر علی آبادی، ریاست گروه مپنا و آقای دکتر علیا، قائم مقام توگا در این رویداد حضور داشته و به معرفی فعالیت های شان در حوزه ساخت افزایشی خواهند پرداخت.
پرینتر سه بعدی آی دیزاین در بخش سخنرانی به ارائه دستاورد های خود در دو حوزه فنی-مهندسی و همچنین کاربرد های تجاری ساخت افزایشی در دندانپزشکی می پردازد و در نمایشگاه حاشیه رویداد قطعات و محصولات ساخت افزایشی در دو حوزه گفته شده به نمایش در خواهد آمد.

حضور شرکت آیدیزاین در سمپوزیوم ساخت افزایشی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

حضور شرکت آیدیزاین در سمپوزیوم ساخت افزایشی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

از ویژگی های جذاب این رویداد، کارگاه ساخت افزایشی فلزی و همچنین کارگاه و مسابقه چاپ زیستی می باشد که به همت شرکت پیشرو ایرانی، امید آفرینان مهندسی آینده برگزار خواهد شد.
علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این رویداد می توانند به آدرس اینترنتی https://icemt.aut.ac.ir/ مراجعه کنند یا با تیم برگزار کننده رویداد با شماره ۰۹۳۵۶۸۸۲۶۶۲ تماس بگیرند.

به این پست امتیاز دهید