شرکت تولید لوازم جانبی لوکس Jimmy Choo به منظور نمایش دو طرح مبلمان منحصر به فرد در یک نمایشگاه طراحی مبلمان بین المللی در میلان به نام Salone del Mobile، با شرکت طراحی  Nagamiهمکاری کرده است. این مجموعه مبلمان که “Liquid Gold” نامیده شده است، شامل دو قطعه مبلمان می باشد که با استفاده از فناوری پرینتر سه بعدی در مقیاس بزرگ ساخته شده اند. مجموعه Liquid Gold همچنین شامل یک میز قهوه خوری طلایی و یک کابینت طلایی می باشد. ساخت این مجموعه منحصر به فرد یک دستاورد بزرگ دیگر است که نشان می دهد چگونه پرینت سه بعدی مبلمان می تواند صنعت طراحی داخلی را متحول سازد.

ساخت مجموعه مبلمان لوکس شرکت جیمی چو با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی

Nagami یک برند اسپانیایی می باشد که هدف آن کشف آینده طراحی محصول در عصر جدید فناوری است. تیم Nagami که توسطManuel Jiménez García ،Ignacio Viguera Ochoa ،Miguel Ángel Jiménez García  تأسیس شده است، قصد دارد فناوری پرینت سه بعدی و کاربرد های تولید رباتیکی را برای محصولات با اندازه بزرگ و یا سفارشی سازی در سطح بالا مورد استفاده قرار دهد. شرکت Nagami برای توسعه یک مجموعه مبلمان لوکس با استفاده از تکنولوژی چاپگر سه بعدی در نمایشگاه Salone del Mobile میلان، با برند مشهور جیمی چو همکاری کرده است. این دو شرکت از طریق این پروژه، پتانسیل خود را در تحقیق و نوآوری در زمینه طراحی و توسعه پروژه های بزرگ نشان داده اند. در شکل زیر ویترین مجموعه Liquid Gold و همچنین فروشگاه Jimmy Choo در میلان را مشاهده می کنید.

ساخت مجموعه مبلمان لوکس شرکت جیمی چو با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی
ساخت مجموعه مبلمان لوکس شرکت جیمی چو با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی

همکاری جیمی چو و Nagami برای تولید مبلمان های پرینت سه بعدی شده

Nagami برای توسعه مجموعه Liquid Gold از فناوری پرینت سه بعدی مبتنی بر بازوی رباتیکی خود استفاده کرده است. در انتخاب مواد، آنها به پلاستیک های ۱۰۰ درصد بازیافتی روی آوردند که نشان دهنده تعهد این شرکت به محیط زیست و همچنین اهمیت اتحاد بین طراحی، فناوری و پایداری است. علاوه بر این، تیم Nagami اظهار داشت: “هر دو طرح از حرکات ارگانیک و عناصر طبیعت الهام گرفته شده اند. رنگ طلایی منحصر به فرد ادای احترام به زیبایی پر زرق و برق برند جیمی چو است که از حالت جامد و براق به شفاف تبدیل می شود و فضایی شگفت انگیز ایجاد می کند”.

همکاری جیمی چو و Nagami برای تولید مبلمان های پرینت سه بعدی شده
همکاری جیمی چو و Nagami برای تولید مبلمان های پرینت سه بعدی شده

سطح میز قهوه برای نشان دادن حرکت مداوم و تکامل طبیعت در نظر گرفته شده است. این الهام را می توان در ویترین مجموعه که روی دو سطح مایع شکل که به نظر می رسد توسط باد شکل گرفته اند مشاهده کرد. هر دو برند  Jimmy ChooوNagami  با در نظر داشتن اهمیت استفاده از فناوری های جدید برای تحقق بخشیدن به محصولات نوآورانه، محدودیت های ابتکار در زمینه های ناشناخته را از میان برده اند. مجموعه اختصاصی Nagami در فروشگاه Jimmy Choo واقع در قلب منطقه خرید میلان به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: https://www.3dnatives.com

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdf پرینت سه بعدی مجموعه مبلمان لوکس شرکت جیمی چو

به این پست امتیاز دهید