یک شرکت چاپ سه بعدی آنلاین که میزبان یک بازار عظیم برای مدل های قابل چاپ سه بعدی می باشد به نام Myminifactory  از همکاریش با شرکت آلمانی تولید کننده اسباب بازیRavensburger  خبر داد. این دو شرکت یک مسابقه میان طراحان برای طراحی مجسمه ها و تم ها برای یک بازی رومیزی به نامLabyrinth  برگزار کرده اند.

مسابقه طراحی سه بعدی مهره های بازی و چاپ سه بعدی آنها

شرکتMyMiniFactory ، مجوز این آی پی را برای این بازی محبوب صادر کرده است. شرکت کنندگانی که در این مسابقه برنده شوند حق فروش طرح های رسمی تأیید شده خود را با نام تجاریRavensburger  به دست می آورند  و از هر فروش ۳۰٪ حق الزحمه دریافت می کنند.

چاپ سه بعدی مهره های یک بازی رومیزی

چاپ سه بعدی مهره های یک بازی رومیزی

مایکل روگر مدیر خلاق آزمایشگاه نوآوری راونسبورگر گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم ببینیم طرفداران ما چه چیزی خلق می کنند و برای همه طراحان شرکت کننده در این مسابقه بهترین ها را آرزومندیم. بگذارید خلاقیت بیدار شود”.

اگر تا به حال نام بازی Labyrinth را نشنیده اید باید بگوییم که این بازی یک بازی رومیزی است که در آن بازیکنان باید شخصیت های اسطوره ای را از طریق پیچ و خم های در حال تغییر حرکت دهند. این شرکت میلیون ها نسخه از این بازی را در سراسر جهان به فروش رسانده است.

مسابقه طراحی و چاپ سه بعدی مهره های یک بازی رومیزی

مسابقه طراحی و چاپ سه بعدی مهره های یک بازی رومیزی

ایده این مسابقه، پیوند دادن طرفداران این برند محبوب بیشتر از هر زمان دیگری است تا برای آنها فرصتی ایجاد شود تا دیدگاه های خود را در مورد این که صفحه این بازی رومیزی فانتزی باید چگونه به نظر برسد به اشتراک بگذارند.

طرح های برندگان این مسابقه به صورت رسمی مدل های توسعه بازی Labyrinth می شود که به مدت سه سال منحصراً در فروشگاه پریمیوم شرکت MyMiniFactory توزیع می گردد. پس از سپری شدن این سه سال مشخص نیست که آیا کاربر می تواند این مدل را از طریق پلتفرم های دیگر تجاری سازی کند یا اینکه شرکت هایRavensburger  یا MyMiniFective کنترل کامل این طرح ها را به دست خواهند گرفت. صرف نظر از این موضوع این طرح ها پاسخ های هیجان انگیزی را برای چالش های پیش روی کاربران بازار مدل های سه بعدی که از فرهنگ عامه الهام می گیرند قرار داده است.

سایز مهره های بازی چاپ سه بعدی

سایز مهره های بازی چاپ سه بعدی

یک طراح مدل های کلی ایجاد می کند که می تواند مجدداَ در بازی های رومیزی مانند Labyrinth مورد استفاده قرار گیرد و از این طریق سود مالی بیشتری را در مقایسه با مدل های رسمی که سود مشارکت معینی دارند ایجاد می کند. با این حال آوردن نام خانوادگی یک طراح در کنار یک برند اسباب بازی کاملاً محبوب فواید بیشماری دارد.

طراحی سه بعدی مهره های بازی برای پرینت سه بعدی

طراحی سه بعدی مهره های بازی برای پرینت سه بعدی

Chengxi Wang، مدیرعامل شرکت MyMiniFactory به طور خلاصه گفت: “تکنولوژی چاپ سه بعدی یک فناوری استاتیک نیست، بلکه این تکنولوژی دارای بال های دینامیکی است که قدرت تخیل و تصویرسازی ما را بالاتر می برد تا بتوانیم آزادانه اوج بگیریم. ما امیدواریم که همکاری ما با شرکت Ravensburger  که از طریق مسابقه طراحی به اشتراک گذاشته می شود، تبادل نظر های نواورانه را گسترش دهد. ما واقعاً نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه جادویی از این سفر خلاقانه به دست خواهد آمد. ”

در ویدیو زیر می توانید نمونه ای از یک بازی پرینت سه بعدی شده رومیزی را مشاهده کنید.

 

منبع: https://all3dp.com/

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdfpdf چاپ سه بعدی مهره های یک بازی رومیزی

تهیه و تنظیم از: پرینتر سه بعدی آیدیزاین

به این پست امتیاز دهید