پرینت سه‌بعدی با پنج فناوری متفاوت و 14 متریال مختلف

فروش و خدمات پرینتر سه بعدی

خدمات پرینت سه‌بعدی آیدیزاین

خدمات پرینت سه بعدی

پنج فناوری پرینت سه‌بعدی رزینی،
پودری، فیلامنتی محفظه بسته،
باز و پلی‌جت و چهارده متریال مختلف

خدمات پرینت سه بعدی

طراحی و مهندسی معکوس

اگر فایل سه بعدی ندارید ما برای شما
طراحی می کنیم. طراحی مهندسی
هنری و معماری

خدمات مهندسی معکوس

پس‌پردازش

پولیش، رنگ و آب بندی قطعات تکمیل و پس پردازش قطعات برای رسیدن به صافی و تکسچر سطحی ایدآل

پس پردازش

اسکن سه‌بعدی

اسکن سه بعدی قطعات صنعتی و هنری و آماده سازی آن برای پرینت سه بعدی و یا ماشینکاری

خدمات اسکن سه بعدی

خدمات پرینت سه‌بعدی آیدیزاین

پرینت سه‌بعدی

خدمات پرینت سه‌بعدی

با پنج فناوری پرینت سه بعدی رزینی، پودری، فیلامنتی محفظه بسته و باز و پلی جت و چهارده متریال با خواص مختلف

طراحی سه‌بعدی و مهندسی معکوس

مهندسی معکوس

اگر فایل سه بعدی ندارید ما برای شما طراحی می کنیم. طراحی مهندسی هنری و معماری

پس‌پردازش

پس پردازش

پولیش، رنگ و آب بندی قطعات تکمیل و پس پردازش قطعات برای رسیدن به صافی و تکسچر سطحی ایدآل

اسکن سه‌بعدی

خدمات اسکن سه بعدی

اسکن سه بعدی قطعات صنعتی و هنری و آماده سازی آن برای پرینت سه بعدی و یا ماشینکاری

انواع پرینتر سه بعدی

پرینتر های سه بعدی صنعتی با هدف تولید قطعات فانکشنال و عملکردی از جنس پلیمر های مهندسی

فروشگاه پرینترهای سه‌بعدی

انواع پرینتر سه بعدی

پرینتر های سه بعدی صنعتی با هدف تولید قطعات فانکشنال و عملکردی از جنس پلیمرهای مهندسی

فروش پرینتر سه بعدی

انواع پرینتر سه بعدی

پرینتر های سه بعدی صنعتی با هدف تولید قطعات فانکشنال و عملکردی از جنس پلیمرهای مهندسی

فروش پرینتر سه بعدی
مواد پرینتر سه بعدی

مواد اولیه پرینتر سه بعدی

فروش انواع فیلامنت از جنس های PLA ،ABS ،نایلون ،TPU ،PC ،POM و انواع رزین های پرینتر سه بعدی

فروشگاه مواد پرینت سه بعدی

مواد پرینتر سه بعدی

فروش انواع فیلامنت از جنس‌های PLA ،ABS ،نایلون ،TPU ،PC ،POM و رزین‌های پرینتر سه‌بعدی

فروش مواد مصرفی پرینتر سه بعدی
مواد پرینتر سه بعدی

مواد پرینتر سه بعدی

فروش انواع فیلامنت از جنس‌های PLA ،ABS ،نایلون ،TPU ،PC ،POM و رزین‌های پرینتر سه‌بعدی

فروش مواد مصرفی پرینتر سه بعدی

نمونه کار پرینت سه‌بعدی

لولای درب چایساز

نمونه کار به روش FDM

ونت هوا

نمونه کار به روش SLS

ریدوم آنتن

نمونه کار به روش FDM

سرجیکال گاید

نمونه کار به روش FDM

قطعه Knob

نمونه کار به روش FDM

شکل هندسی پیچیده

نمونه کار به روش SLS

نمونه کار بیشتر
برخی مشتریان آیدیزاین
اسنوا
امرسان
ایستکول
آمیگو
پارس خزر
ساپکو
دانشگاه صنعتی شریف
صاایران
کروز
لوازم خانگی کن
گروه مپنا
هواپیمایی ماهان
برخی مشتریان آیدیزاین

فناوری نسبتا نوظهور و بسیار پیشرفته پرینت سه بعدی یا آنطور که اهل فن معمولا می گویند، ساخت افزایشی، برای گروه‌های مختلفی از افراد کاربرد دارد. چه صاحب یک کسب و کار و چه هنرمند، چه مهندس یا معلم و مربی یا حتی به دنبال سرگرمی باشید، پرینتر ۳ بعدی ما طرح های دیجیتال شما را به دنیای واقعی می آوردند. اگر شما صاحب یک کسب و کار تولیدی هستید، یک مهندس صنعتی به دنبال ایجاد نمونه اولیه دستگاه‌های کارآمد و یا هر فرد دیگری که می‌تواند با استفاده از چاپگر سه بعدی از ساخت افزایشی حرفه ای بهره مند شود هستید، آی دیزاین تمامی خدمات پرینت 3 بعدی را به شما ارائه می دهد.

پرینت سه بعدی، فناوری هزاره سوم

چاپ سه بعدی، فناوری توانمندی ست که به شما امکان و آزادی بی سابقه ای در ساخت قطعاتی می دهد که به صورت معمول و طبیعی قابلیت تولید ندارند یا بسیار پرهزینه خواهند بود. با دستگاه‌های پرینت 3 بعدی آیدیزاین، می‌توانید هر تعداد قطعه مورد نظر خود را در تیراژ کم یا زیاد،با طیف متنوعی از مواد مثل انواع فیلامنت‌ها و حتی قطعات فلزی که با انواع پرینتر سه بعدی فلز تولید می شوند، سفارش دهید.

فناوری‌های انواع پرینتر سه بعدی متنوع و متعدد است و هر کدام گستره وسیعی از نیازها را برآورده می‌کنند. در تولید قطعه با پرینت سه بعدی دیگر پیچیدگی هندسی اهمیت چندانی ندارد و محدودیت‌های هندسی برداشته می‌شود.

شرکت دانش بنیان آی دیزاین، با بیش از ده سال سابقه در طراحی، تولید و خدمات پرینت سه بعدی، تعدادی از دقیق‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پرینت سه بعدی ساخت داخل را در اختیار دارد و همچنان به مسیر خود به سمت قله‌های پیشرفت ادامه می دهد.

آی دیزاین با همکاری با شرکت ها و کارخانه های معتبر و شناخته شده که از انواع چاپگر سه بعدی تولید آی دیزاین یا خدمات چاپ سه بعدی این مجموعه استفاده می کنند، نشان اعتماد و دانش را بر سینه چسبانیده است. این مجموعه با یاری جستن از نیروهای جوان که در بهترین دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور به تحصیل و تحقیق مشغول بوده اند، علاوه بر اعتلای نام ایران در حوزه چاپ سه بعدی و فناوری های مختلف چاپگر سه بعدی، نیاز کشور به خروج ارز و واردات تکنولوژی های روز را متوقف کرده است.

پرینتر ۳ بعدی آی دیزاین، مهندسی و هنر در کنار هم

پرینتر‌های سه بعدی آی دیزاین، در دو فناوری اصلی و 5 مدل، بخش بزرگی از نیاز کشور به واردات پرینتر سه بعدی و فناوری‌های مرتبط با آن و خروج ارز را مرتفع کرده اند. ما در این شرکت دانش بنیان، انواع خدمات پرینت سه بعدی با فناوری های مختلف را به طور کامل از صفر تا صد به اجرا می رسانیم. از مهندسی معکوس ، طراحی فایل پرینت سه بعدی و خدمات اسکن سه بعدی گرفته تا تولید قطعه با فناوری های متعدد و مراحل پس پردازش شامل پولیش، رنگ آمیزی و نهایی سازی را می‌توانید به آی دیزاین بسپارید. علاوه بر این فروش پرینتر سه بعدی نیز یکی دیگر از خدمات iDesign است.

ما در آی دیزاین با بهره گیری از دانش مهندسی نیروهای نخبه ایرانی و ابزارهای دقیق و فناوری صنعتی شده ی حوزه ی قطعه سازی و پرینت سه بعدی، علاوه بر اجرای تمامی پروژه های نمونه سازی سریع و تولید کم تیراژ، کلیه ی خدمات مهندسی ساخت افزایشی را نیز ارائه می دهیم. این خدمات به صورت مهندسی شده و دقیق با ارائه ی داکیومنت های مهندسی قابل استناد انجام می شود.

ما در آی دیزاین با بهره گیری از دانش مهندسی نیروهای نخبه ایرانی و ابزارهای دقیق و فناوری صنعتی شده ی حوزه ی قطعه سازی و پرینت سه بعدی، علاوه بر اجرای تمامی پروژه های نمونه سازی سریع و تولید کم تیراژ، کلیه ی خدمات مهندسی ساخت افزایشی را نیز ارائه می دهیم. این خدمات به صورت مهندسی شده و دقیق با ارائه ی داکیومنت های مهندسی قابل استناد انجام می شود. انواع خدمات و فناوری های چاپ و چاپگر سه بعدی در آی دیزاین با دقت مهندسی و به شکل قابل اتکا و قابل استناد ارائه می شوند.

پرینت سه بعدی چیست و پرینتر سه بعدی چه کاری انجام می دهد؟

پرینت ۳ بعدی یا ساخت افزایشی به فرآیند تولید قطعات سه بعدی از فایل دیجیتالی آن گفته می شود. این تکنولوژی به این علت که طراحی از طریق کامپیوتر و پرینتر سه بعدی به طور مستقیم منجر به تولید قطعه فیزیکی می شود، مهم می باشد. پرینترهای سه بعدی براساس نوع تکنولوژی به کار رفته در آن ها برای تولید قطعه به انواع مختلفی تقسیم می شوند. با توجه به پیشرفت روزافزون و سریع این تکنولوژی، فرآیندهای تولیدی جدیدی در حال اضافه شدن می باشند. فرآیندهای اصلی پرینت سه بعدی پرینت به روش SLS، پرینت به روش SLM، پرینت به روش FDM، پرینت سه بعدی به روش SLA و پرینت سه بعدی به روش DLP هستند. انواع سفارشها، خدمات پرینت سه بعدی و ملزومات پرینت سه بعدی همانند خرید فیلامنت با بهترین کیفیت نیز در آی دیزاین انجام می شود.(در صورتی که نمی‌دانید نوع فیلامنت مناسب شما از انواع فیلامنت چیست، می‌توانید از مشاوره کارشناسان آی دیزاین بهره مند شوید)

امروزه حدود ۲۵ تکنیک برای پرینت سه بعدی در دنیا وجود دارد که بعضی از آنها تجاری شده اند و می توان گفت حدود ۱۰ مورد از آنها در بازار و و صنعت قطعه سازی و نمونه سازی به صورت رایج وجود دارد. برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله پرینتر سه بعدی چیست را مطالعه کنید. ما در آی دیزاین در دو فناوری اصلی، 5 دستگاه چاپگر سه بعدی با کاربردها و متریال مختلف طراحی و تولید کرده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید دستگاه، خدمات مرتبط با پرینت سه بعدی یا سفارش پرینت سه بعدی  می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.