General Atomics یک طراح و سازنده آمریکایی سیستم ‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS)، و General Atomics Aeronautical Systems (GA-ASI یکی از شرکت های تابعه آن است. این شرکت در طول دهه گذشته روی ادغام فناوری های جدید در فرایند تولید خود سرمایه گذاری کرده است. شرکتGeneral Atomics در یک اقدام هیجان انگیز، یک مرکز جدید اختصاص داده شده به طراحی و ساخت افزایشی به نام GA-ASI را افتتاح کرده است. این شرکت به طور خاص بر توسعه هواپیمای بدون سرنشین خود با استفاده از فناوری پرینتر سه بعدی، تحقیق و توسعه، ابزارآلات و سخت ‌افزار پرواز نسل بعدی تمرکز خواهد کرد. با این حال General Atomic در مورد تکنولوژی های پرینت سه بعدی مورد استفاده در این مرکز اطلاعاتی منتشر نکرده است.

تسریع فرایند توسعه محصول با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی توسط General Atomics

David R. Alexander، رئیس مرکز GA-ASI در اینباره گفت: ” GA-ASIبه طور مستمر به دنبال راه ‌هایی برای استفاده، تسریع و ادغام فناوری ‌های ساخت افزایشی در طرح ‌ها، عملیات و محصولات ما است. ما از طریق مرکز AD&M Center of Excellence، از یک فرآیند اعتبارسنجی ساختار یافته و سختگیرانه برای کاربردهای ساخت افزایشی استفاده می‌ کنیم که نسبت به روش ‌های تولید مرسوم، یک حالت تجاری مثبت را برای ما به ارمغان می ‌آورد. تیم متخصصان ما در تلاش هستند از طریق یک رویکرد جامع و کل نگر، انطباق قطعات پرینت سه بعدی شده را برای هواپیمای ما و در نهایت مشتریانمان افزایش دهند”.

تسریع فرایند توسعه محصول با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی توسط General Atomics

تسریع فرایند توسعه محصول با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی توسط General Atomics

مرکز General Automatics Aeronautical Systems به منظور توسعه راه حل هایی برای تولید قطعات پرینت سه بعدی شده مناسب پرواز، تحقیقات خود را در زمینه پیشرفت چاپ سه بعدی در داخل شرکت تسریع کرده است. این موضوع با ایجاد یک تیم متخصص در زمینه فناوری های جدید و یک برنامه تعریف شده تکمیل شد. به طور کلی، ایده این بوده است که بدانیم کدام اجزا را می توان پرینت سه بعدی کرد. تا این مرحله، بیش از ۳۰۰ قطعه پروازی را با استفاده از فرآیندهای مختلف پرینت سه بعدی توسعه یافته اند.

مرکزGA-ASI  تخمین زده است که استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی در توسعه مدلMQ-9B  این شرکت، از نظر هزینه باعث صرفه جویی بیش از ۲ میلیون دلار در ابزارآلات و ۳۰۰۰۰۰ دلار برای هر هواپیما شده است. به طور کلی، تعداد کاربردها به سرعت در حال رشد است و مرکز جدید این رشد را بیشتر خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰۰ قطعه تولید شده به روش چاپ سه بعدی را در هواپیماهای تولیدی خود تعبیه کرده است. مدل ‌های جدید MQ-9B SkyGuardian و SeaGuardian نیز از فناوری پرینت سه بعدی استفاده می ‌کنند. این هواپیماهای جنگی برای نظارت زمینی و دریایی جهت پشتیبانی از نیروهای مسلح ایالات متحده استفاده خواهند شد.

منبع: https://www.3dnatives.com

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdf افتتاح مرکز پرینت سه بعدی توسط شرکت General Atomics

به این پست امتیاز دهید