پرینتر سه بعدی آی دیزاین (شرکت آسال لیزر ساخت) از بهار سال ۱۳۹۸ به عضویت موقت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی (لبزنت) درآمده است و به تازگی به عضو فعال این شبکه تبدیل شده است. لذا شرکت های دانش بنیان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان سراسر کشور که متقاضی استفاده از خدمات پرینت پرینت سه بعدی و ساخت افزایشی هستند می توانند از طریق لبزنت از تخفیف ویژه تا ۹۰% بهره مند شوند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معروف به لبزنت، حسب دستور آقای دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، با هدف هم‌افزایی توانمندی‌های آزمایشگاهی کشور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های پیشرفته و راهبردی، از ابتدای تیرماه سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز نمود. این شبکه حمایت ها و تخفیف هایی را برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی در سراسر کشور ارائه می دهد. این حمایت ها شامل استفاده از خدمات پرینت سه بعدی آی دیزاین می شود.

این حمایت ها برای بهره مندی از خدمات پرینت سه بعدی شامل شرکت های دانش بنیان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان پسا دکتری، دکتری و کارشناسی ارشد کلیه دانشگاه های کشور و اعضای بنیاد ملی نخبگان می شود. برای اطلاع بیشتر در مورد نحوه بهره مندی از این طرح تخفیف خدمات می توانید فایل راهنما را از اینجا دریافت کنید.

دامنه پوشش این شبکه شامل آزمایشگاه‌های خدماتی است و آزمایشگاه‌های پژوهشی و آموزشی را شامل نمی‌شود. این شبکه علاوه‌ بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در بر می‌گیرد. بخش‌های آزمایشگاهی وابسته به انواع مؤسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه، پژوهشگاه، مرکز تحقیقاتی و مواردی از این دست، می‌توانند در این شبکه عضو شده، فعالیت نمایند.

4.3/5 - (7 امتیاز)