بالاخره تابستان از راه رسید و آفتاب داغ، لحظات آرامش در ساحل، کباب با دوستان و استراحت را با خود به همراه آورد. امسال می توانید از تکنولوژی پرینتر سه بعدی برای طراحی اقلام و ابزار های کاربردی برای فصل تابستان استفاده کنید. امروز مجموعه‌ای از اشیاء قابل پرینت سه بعدی شامل ابزارهایی برای سرگرمی در استخر و ساحل، یا لوازم برای محافظت از شما در برابر نور خورشیدرا پیشنهاد می‌کنیم تا از تابستان لذت ببرید.  

 

ساخت ابزارهای برتر برای تابستان با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی

در این مقاله به بررسی چندین ابزار قابل پرینت سه بعدی کاربردی برای تابستان پرداخته ایم.

پرینت سه بعدی درب باز کن بطری

هوای گرم تابستان فرصت های بسیار خوبی برای کباب کردن، شنا کردن یا صرف یک شام خوب با دوستان در باغ را به ارمغان می آورد. همچنین دمای بالا باعث کم آبی بدن می شود، به همین دلیل نوشیدن مایعات مهم است. بنابراین، داشتن یک درب بازکن بطری های نوشیدنی مفید به نظر می رسد. شما می توانید این درب بازکن را بر روی چاپگر سه بعدی خود، به رنگ دلخواه و با یا بدون پشتیبانی چاپ کنید.

پرینت سه بعدی درب باز کن بطری

پرینت سه بعدی درب باز کن بطری

پرینت سه بعدی نگهدارنده بطری

احتمالاً حداقل یک بار در زندگی خود این موضوع را تجربه کرده اید که در ساحل هستید، فقط یک قوطی نوشیدنی خنک برای نوشیدن دارید و به این فکر می کنید که چطور می توانید قوطی باز را بدون خطر ریختن یا ورود شن به داخل آن در گوشه ای قرار دهید. با این ابزار تابستانی برای سفر بعدی خود آماده خواهید شد. این هولدرهای قوطی پرینت سه بعدی شده به راحتی روی چتر ساحلی شما قابل اجرا هستند و می توان آنها را با هر اندازه ای تنظیم کرد. این نگهدارنده ‌های قوطی مقاوم را می‌توان در هر ارتفاعی قرار داد. علاوه بر نوشیدنی، می‌توانید گوشی، عینک، بلندگو یا هر چیز دیگری را که می‌خواهید در داخل نگهدارنده ‌ها قرار دهید.

پرینت سه بعدی نگهدارنده بطری

پرینت سه بعدی نگهدارنده بطری

پرینت سه بعدی ابزار بازی با شن و ماسه

بچه ها عاشق این ابزارهای چاپ سه بعدی شده بازی با شن و ماسه خواهند شد. این اشیاء متنوع برای کودکان شما تمام آنچه را که برای سفر بعدی به ساحل یا زمین بازی نیاز دارند را فراهم می کند. این مجموعه شامل سطل، بیل، غربال شن و ماسه دریایی و قالب ستاره دریایی است. این ابزار ساده و زیبا سفر سرگرم کننده به ساحل را تضمین می کند.

پرینت سه بعدی ابزار بازی با شن و ماسه

پرینت سه بعدی ابزار بازی با شن و ماسه

پرینت سه بعدی فن دستی

همه ما می دانیم که روزهای گرم تابستان تنها چیزی که می خواهید این است که به نوعی خنک شوید. این فن دستی به راحتی در خانه قابل چاپ سه بعدی می باشد. نکته مثبت در مورد این فن این است که با قدرت عضلانی کار می کند.

پرینت سه بعدی فن دستی

پرینت سه بعدی فن دستی

پرینت سه بعدی کاتر هندوانه

یکی از بهترین کارها در تابستان خوردن هندوانه تازه و آبدار است. اما برش صحیح آنها می تواند مشکل باشد. با استفاده از این ابزار، اکنون می توان هندوانه را به راحتی برش داد. کاتر هندوانه نیز برای برش قطعات به شکلی طراحی شده است که خوردن آنها را آسان می کند. این کاتر یک ابزار عالی برای مهمانی های شما است.

پرینت سه بعدی کاتر هندوانه

پرینت سه بعدی کاتر هندوانه

پرینت سه بعدی قالب بستنی

یک بستنی خوشمزه همان چیزی است که در این دماهای گرم به آن نیاز داریم. امروز می ‌توانید بستنی ‌هایی را با طراحی جنگ ستارگان درست کنید. پس از پرینت سه بعدی قطعه، آب میوه مورد علاقه خود را در قالب می ریزید، دسته های شمشیر را درون قالب وارد کرده و در فریزر قرار می دهید. نتیجه یک بستنی خوشمزه خواهد بود.

پرینت سه بعدی قالب بستنی

پرینت سه بعدی قالب بستنی

 

  منبع: https://www.3dnatives.com ;

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdf پرینت سه بعدی ابزارهای کاربردی برای تابستان

به این پست امتیاز دهید