طراحی به نام بییر هولتویس با وجود علاقه به تکنولوژی پرینت سه بعدی نگران تمام انواع پلاستیک های ساخته شده با استفاده از پرینتر های سه بعدی بود. او شروع به جستجو برای یافتن مواد پایدار مناسب جهت استفاده با تکنولوژی پرینت سه بعدی کرد. وی به طور شانسی بر روی خمیر کاغذی که یک محصول زباله ای است و هر ساله هشتاد کیلو به ازای هر نفر تولید می شود، کار کرده و تصمیم به تولید یک پرینتر سه بعدی با قابلیت پرینت مواد زائد گرفت. در حالیکه شرکت Mcor پرینت سه بعدی با کاغذ را انجام می دهد، در حال حاضر ارزان ترین و ایمن ترین تکنولوژی پرینت سه بعدی است. در انتها فیلمی از نحوه پرینت سه بعدی خمیر کاغذ گذاشته ایم. حتما مشاهده کنید.

چراغ خواب پرینت سه بعدی با خمیر کاغذ

چراغ خواب پرینت سه بعدی با خمیر کاغذ

این اساس کار PaperPulpPrinter، نخستین چاپگر سه بعدی خمیر کاغذ در جهان بود. این دستگاه خمیر کاغذ معمولی را می گیرد و با آن را با یک باند طبیعی ترکیب می کند. به این معنی که محصولات چاپ سه بعدی شده می توانند خود را دوباره بازیابی کنند. این بدان معنی است که فرایند چاپ خمیر کاغذ می تواند حلقه بسته باشد و در بلندمدت بسیار پایدار باشد. سپس آن را از طریق یک اکسترودر سرنگی از یک مخزن فشار بیرون می کشد. اشکال موجود در این فرایند این است که چگونه هر زمان که پرینتر سه بعدی متوقف می شود، همه چیز را متوقف کنیم.

پرینت سه بعدی با پایه خمیر کاغذی جهت کاهش هزینه تولید و افزایش سازگاری با محیط زیست

پرینت سه بعدی خمیرهای کاغذ!

پرینت سه بعدی خمیرهای کاغذ!

بییر می گوید: “من فکر می کنم این یکی از خدمات پرینت سه بعدی است. علاوه بر این، این تکنولوژی فوق العاده ارزان خواهد بود و ما می توانیم با استفاده از این روش بسیاری از اشیا را تولید کنیم. من معتقدم که یک دامنه واقعی برای تجاری کردن این تکنولوژی وجود دارد. من عاشق ظاهر محصولاتی هستم که با کیفیت عالی Flintstone ساخته شده و قطعات را مانند اشیا باستانی و معاصر به نظر می رساند.”

پرینت سه بعدی با خمیر کاغذ

پرینت سه بعدی با خمیر کاغذ

“چیزی که من بیشتر دوست دارم این است که چگونه این تکنولوژی جدید، اشیاء را بسیار سرگرم کننده تولید می کند. اکثر اشیاء چاپ سه بعدی شده با پلیمر، احساس خاصی از تکنوکراتهای سرد ایجاد می کنند و به نظر جعلی یا ارزان می آیند.”

قیمت گذاری و پایداری، این دستگاه را به یک گزاره کاملا قابل اجرا تبدیل کرده است. بسیاری از طراحان امروزه سیستم های ساختمانی، آثار جدید و یا قطعات موزه ها را طراحی سه بعدی می کنند. در واقع تعداد کمی از طراحان بر ساخت قطعاتی برای تغییر شرایط موجود تمرکز کرده اند و بییر فکر می کند که این قطعات چاپ سه بعدی شده با خمیر کاغذ در صورت بازاریابی درست می توانند این کار را به خوبی انجام دهند.

چاپ سه بعدی با خمیر کاغذ!

چاپ سه بعدی با خمیر کاغذ!

بییر می گوید: “طراحی اشیاء چاپ شده از امکانات و زیبایی های این تکنیک استفاده می کند. تجربه لمسی، خطوط جسورانه و سرعت چاپ سبب ایجاد شکل های متمایز می شود. اشیاء نیز دوام دارند: استحکام قطعات کاغذی پرینت سه بعدی شده شگفت آور است. من عاشق این فناوری و اشیائی هستم که با استفاده از این تکنولوژی ساخته می شوند. ”

در فیلم زیر می توانید پرینت سه بعدی خمیر کاغذ را مشاهده کنید.

 

منبع:  https://3dprint.com/

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdfpdf پرینت سه بعدی خمیر کاغذ!

تهیه و تنظیم از: پرینتر سه بعدی آیدیزاین

به این پست امتیاز دهید