با توجه به طیف گسترده محصولات مراقبت از پوست موجود در بازار با مواد تشکیل دهنده مختلف، یافتن محصولی مناسب برای مراقبت از پوست آسان نیست. همچنین محصول مراقبت از پوست مناسب مدت ‌هاست که دیگر یک موضوع کاملاً زنانه نیست و مراقبت از پوست مردان در ایالات متحده تقریباً ۸ درصد در سال رشد می ‌کند یک شرکت فناوری در هنگ کنگ به نام EveLab Insight که در صنعت زیبایی فعالیت می کند، به منظور کمک به توسعه یک محصول عالی برای هر فرد، تکنولوژی پرینتر سه بعدی و هوش مصنوعی را با یکدیگر ترکیب کرده است. 

 

ساخت دستگاه آنالیز پوست با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی توسط کمپانی دیور

کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ محصولات مراقبت از پوست، اغلب نوید تاثیرات غیرممکن‌ مانند پوستی سالم ‌تر و جوان ‌تر را می ‌دهند. شرکت EveLab Insight جدیدترین فناوری خود با نام Eve V را به بازار زیبایی ارائه کرده است. این فناوری که شامل یک دستگاه آنالیز پوست می باشد، یک پانورامای سه بعدی از پوست ایجاد می ‌کند. این روش که به لطف ترکیب تکنولوژی پرینت سه بعدی و  هوش مصنوعی توسعه یافته است، تنها در عرض چند ثانیه آنالیز جامع، دقیق و شخصی از پوست ارائه می ‌دهد. به گفته سازنده Eve V، اگرچه در حال حاضر دستگاه هایی برای آنالیز پوست استفاده می شود، اما با این روش می توان اندازه گیری های دقیق تر از کمیت های بیشتری را شامل افتادگی پوست، پف زیر چشم و همچنین چین و چروک های گونه و فک انجام داد. Jean Krutmann، متخصص پوست و پزشک محیط زیست در اینباره توضیح داد: “تکنولوژی جدید Eve V این پتانسیل را دارد که در ارزیابی پوست صورت با استفاده از فناوری ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، بازی را تغییر دهد. ما بسیار مشتاقانه منتظر استفاده از Eve V در پروژه های تحقیقاتی آینده خود هستیم”.

ساخت دستگاه آنالیز پوست با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی توسط کمپانی دیور

ساخت دستگاه آنالیز پوست با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی توسط کمپانی دیور

 

  شرکت Dior، LVMH، EFFECTIM و حتی بیمارستان پوست شانگهای همگی نمونه هایی از شرکت هایی هستند که در حال حاضر از فناوری EveLab Insight استفاده می کنند. دیور در شعبه پاریس خود از مزیت های فناوری تجزیه و تحلیل پوست با هوش مصنوعی و چاپ سه بعدی بهره برده است. این خانه لوکس همراه با تخصص موجود در زمینه پوست و علوم اعصاب، بهتر می‌تواند عیوب پوستی کوچک را شناسایی کرده و علل آنها را تجزیه و تحلیل کند. سپس مشتری یک نسخه از محصولی کاملاً متناسب با نیازهای خود را دریافت می کند.

رویای Christian Dior این است که زنان شادتر و زیباتر شوند. خانه مد دیور در همین راستا، به لطف یک همکاری استراتژیک برای ارائه راه حل های مراقبت از پوست با کیفیت بالا، تحلیلگر پوست Dior را توسعه داده است. این فرایند به طور خاص بر اساس تجزیه و تحلیل شش بعد مختلف شامل درخشندگی، صافی، ظرافت، استحکام و صافی دور چشم است که همه با استفاده از اسکنرهای سه بعدی توسعه یافته در داخل خانه مد دیور عمل می کند. پس از این مرحله، دو مورد از بزرگ ترین مشکلات پوستی انتخاب شده و با استفاده از تشخیص هوش مصنوعی راه حل های مناسب برای آنها ارائه می شود.

https://www.3dnatives.com/

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdf پرینت سه بعدی دستگاه آنالیز پوست توسط کمپانی دیور