هالووین هر ساله در ۳۱ اکتبر در سراسر جهان جشن گرفته می شود. با نزدیک شدن به این روز، تصمیم گرفتیم به شما نشان دهیم که چگونه تکنولوژی پرینتر سه بعدی می تواند کمک کند بهترین لباس هالووین را آماده کنید. در این مقاله محبوب ترین فایل های پرینت سه بعدی برای ماسک های هالووین آورده شده اند.

 

توسعه ماسک های هالووین با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی

محبوبیت فناوری های پرینت سه بعدی، لباس پوشیدن برای شب هالووین را آسان می کند. ایده های باورنکردنی برای چاپ سه بعدی در هالووین وجود دارد که می توانید در سال ۲۰۲۱ آن را به واقعیت تبدیل کنید. شما می توانید یک لباس پرینت سه بعدی شده یا یک ماسک ترسناک از شخصیت مورد علاقه خود را چاپ کنید.

پرینت سه بعدی ماسک Venom

با اکران دومین فیلمVenom ، بسیاری از طرفداران مارول از این فرصت استفاده خواهند کرد و لباس شخصیت اصلی فیلم را خواهند پوشید. به همین منظور، یک کاربر در سایت Cults مدل سه بعدی ماسک Venom را با کیفیت بالا و جزئیات بسیار عالی و با جلوه ای واقعاً چشمگیر در اختیار همگان قرار داده است. توصیه شده است که قطعات این ماسک با کمترین تراکم داخلی ممکن (۱۰ یا ۱۵ درصد) پرینت شوند. پس از اتمام عملیات پرینت سه بعدی و به منظور دستیابی به نتیجه ای تا حد امکان نزدیک به شخصیت فیلم، قطعات نهایی باید سنباده زده شده و رنگ آمیزی شوند. علاوه بر این، ماسک های پرینت سه بعدی شده را می توان با سر بزرگسالان و کودکان تطبیق داد تا صرف نظر از سن، از شب هالووین لذت ببرند.

پرینت سه بعدی ماسک Venom
پرینت سه بعدی ماسک Venom 

پرینت سه بعدی ماسک های فیلم بازی مرکب

سریال کره ایSquid Game  که اخیراً در پلتفرم Netflix نمایش داده شده است بسیار مورد توجه دوستداران فیلم قرار گرفته است. طرح اصلی این سریال به دلیل ماسک هایی که شخصیت های سریال و همچنین رهبر آنها پوشیده اند پر از رمز و راز است. اگر می خواهید با ماسک Squid Game همه کسانی را که می شناسید شگفت زده کنید، شما می توانید از فناوری پرینت سه بعدی برای ساخت مدل سه بعدی ماسک  Squid Game استفاده کنید. توصیه می شودکه طرح را با اندازه های هر فرد تطبیق دهید.

پرینت سه بعدی ماسک های فیلم بازی مرکب
پرینت سه بعدی ماسک های فیلم بازی مرکب

پرینت سه بعدی ماسک فیلم Money Heist

یکی دیگر از موفقیت های نتفلیکس که در سال های اخیر موفق ترین سریال نیز بوده، سریال اسپانیایی La Casa de Papel  است. شخصیت های اصلی در این سریال با لباس های قرمز و ماسک های سالوادور دالی که قصد سرقت از بانک اسپانیا یا ضرابخانه را دارند در حال حاضر در سراسر جهان شناخته شده اند. برای هالووین می توانید ماسک های دالی خود را چاپ سه بعدی کنید تا به یکی از این شخصیت ها تبدیل شوید. برای ساخت این ماسک از یک ترموپلاستیک استاندارد مانند PLA استفاده کنید.

پرینت سه بعدی ماسک فیلم Money Heist
پرینت سه بعدی ماسک فیلم Money Heist 

 

پرینت سه بعدی ماسک جمجمه

در میان همه شمایل هالووین، جمجمه ها جایگاه برجسته ای دارند. اگر می خواهید شبیه یک فسیل ماقبل تاریخ باشید این مدل جمجمه سه بعدی که توسط هنرمندی به نام Tamarelle طراحی شده است را چاپ سه بعدی کنید. مدل سه بعدی ماسک جمجمه ساده شامل دو قطعه قابل چاپ سه بعدی می باشد که از نظر ساختاری کاملاً واقع بینانه است. قبل از پوشیدن آن باید دو قطعه را به هم بچسبانید.

پرینت سه بعدی ماسک جمجمه
پرینت سه بعدی ماسک جمجمه

 پرینت سه بعدی ماسک ونیزی

اگر نمی توانید برای لباس ونیزی خود ماسکی پیدا کنید بهترین راه استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی است. به راحتی می توانید یک ماسک ونیزی پرینت سه بعدی شده را برای یک جشن هالووین استفاده کنید. یک طراح اسپانیایی به نام Sonia Verdu برای ادای احترام به سنت ایتالیایی یک مدل سه بعدی ماسک ونیزی عالی توسعه داده است. این فایل سه بعدی به راحتی و بدون نیاز به ساختار های پشتیبانی قابل چاپ است. در پایان می توانید ماسک را رنگ آمیزی کنید.

پرینت سه بعدی ماسک های ونیزی
پرینت سه بعدی ماسک های ونیزی

پرینت سه بعدی ماسک جوکر

جوکر یکی از نمادین ترین شرورهای در بتمن است. این فایل STL چهره کلاسیک جک نیکلسون در فیلم بتمن  تیم برتون را ارائه می دهد. طراحی به نام  Eddie Christian از نرم افزار ۳D Zbrush برای توسعه مدل سه بعدی ماسک جوکر و از نرم افزارSimplify3D  برای برش مدل استفاده کرده است. 

ماسک جوکر
پرینت سه بعدی ماسک جوکر

پرینت سه بعدی ماسک ترسناک دو تکه

ماسک بعدی که ما را به یاد شخصیت دیو می اندازد، توسط یک هنرمند اسپانیایی به نام  Shira مدل سازی شده است. مدل سه بعدی ماسک ترسناک شامل دو قطعه جداگانه است که پس از چاپ برای اطمینان از حرکت فک کنار هم قرار می گیرند. این ماسک با استفاده از ماده پرینت سه بعدی PLA در دمای ۲۱۰ درجه سانتیگراد چاپ می شود. قسمت پایینی با ساختار پشتیبانی چاپ می شود که قبل از اتصال قطعات باید حذف شوند. در پایان دو قطعه با استفاده از یک نوار لاستیکی به یکدیگر متصل می شوند.

پرینت سه بعدی ماسک ترسناک دو تکه
پرینت سه بعدی ماسک ترسناک دو تکه

به راحتی می توانید این ماسک ها را در خانه و با استفاده از یک پرینتر سه بعدی رومیزی چاپ کنید و یا به از خدمات پرینت سه بعدی شرکت آیدیزاین استفاده کنید.

منبع: https://www.3dnatives.com

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdf پرینت سه بعدی ماسک های هالووین

4.9/5 - (38 امتیاز)