بار دیگر ارتش ایالات متحده به تکنولوژی پرینتر سه بعدی روی آورده است. ارتش ایالات متحده پس از همکاری با شرکت بوئینگ،ExOne  و سایر شرکت های پرینت سه بعدی، بار دیگر با شرکت ساخت و ساز معروف ICON شروع به همکاری کرده است. این شرکت آمریکایی قبلاً چندین ساختمان مانند پادگان های آموزشی یا انبار هایی برای ذخیره وسایل نقلیه را در اختیار نیروهای آمریکایی قرار داده است. این بار، هدف از همکاری ارتش ایالات متحده و شرکت ICON، طراحی سه پادگان برای اسکان سربازان در فورت بلیس در تگزاس است. این شرکت قصد دارد برای انجام این کار از پرینتر سه بعدی  Vulcanخود استفاده کند که برای پروژه های متعدد مسکونی، تجاری و نظامی در ایالت متحده مورد استفاده قرار گرفته است. 

ساخت بزرگترین ساختمان توسط ارتش ایالات متحده با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی

طبق بیانیه مطبوعاتی وزارت دفاع ایالات متحده، پادگان هایی که توسط ICON ساخته شده اند، هر یک با مساحت ۵۷۰۰ فوت مربع بزرگترین ساختمان های پرینت سه بعدی شده در نیمکره غربی می باشند. ژنرال Lt. Gen. Doug Gabram از ارتش ایالات متحده درباره این پروژه توضیح داد: “این پروژه از سه اولویت ارتش پشتیبانی می کند: مردم، آمادگی و مدرن سازی. ساخت ساختمان ها با این تکنولوژی پیشرفته باعث صرفه جویی در هزینه های نیروی کار، کاهش زمان برنامه ریزی و افزایش سرعت ساخت ساختمان ها در آینده می شود. ما در حال بررسی راه‌ های دیگری جهت استفاده از این تکنیک نوآورانه برای ساخت سریع دیگر ساختمان ها به غیر از پادگان هستیم”. طبق بیانیه های مطبوعاتی، این ساختمان ها اولین سازه های پرینت سه بعدی شده ای خواهند بود که با ضوابطUFC  برای ساخت بتن افزودنی مطابقت دارند.

ساخت بزرگترین ساختمان توسط ارتش ایالات متحده با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی

ساخت بزرگترین ساختمان توسط ارتش ایالات متحده با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی

 

  شرکت ICON قصد دارد برای ساخت این ۳ پادگان از متریال Lavacrete خود استفاده کند. این ماده پرینت سه بعدی که توسط این شرکت آمریکایی توسعه یافته است، شبیه بتن می باشد، می تواند در برابر شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کند و تأثیر بلایای طبیعی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. شرکت ICON در مورد افشای مبلغ صرف شده برای توسعه این ساختمان ها خودداری کرده است. با این حال، این شرکت می گوید که استفاده از فناوری های سه بعدی در مقایسه با روش های سنتی، هزینه ساخت و ساز را به میزان ۱۰ تا ۳۰ درصد کاهش داده است. پیش بینی می شود این سه پادگان ظرف ۱۰ ماه آینده رونمایی شوند. Brendan O’Donoghue، معاون بخش دولتی در ICONگفت: “ما از همکاری با ارتش ایالات متحده افتخار می کنیم و به همکاری خود باDIU  ادامه می دهیم تا استفاده های متنوع فناوری ICON را ببینیم و پادگان های انعطاف پذیر و راحت پرینت سه بعدی شده ای را توسعه دهیم”.

منبع: https://www.3dnatives.com

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdf پرینت سه بعدی بزرگترین ساختمان توسط ارتش ایالات متحده

به این پست امتیاز دهید