VIP TIE نام یک برند لوکس ایتالیایی تولید کننده اکسسوری است که از تکنولوژی پرینت سه بعدی برای توسعه طرحهای کاملاَ سفارشی سازی شده که با فرایندهای تولید مرسوم سنتی قابل تولید نیستند استفاده می کند. این کمپانی برای مشتریان این فرصت را فراهم کرد تا یک کراوات پرینت سه بعدی شده منحصر به فرد طراحی کرده و یا از مجموعه آماده پوشیدن یک مدل انتخاب کنند.

کراوات های لوکس پرینت سه بعدی شده

پرینت ۳ بعدی کراوات های لوکس

پرینت ۳ بعدی کراوات های لوکس

این شرکت زیرمجموعه برند تجاری ONUS است که در سال ۱۹۲۷ تاسیس شده و از خدمات پرینت سه بعدی برای توسعه طیف وسیعی از انواع لباس استفاده می کند. آخرین مجموعه از لباس های کاملاَ پرینت سه بعدی شده و دست ساز در نمایشگاه مد و لباس ۹۰ سالگی این شرکت به نمایش گذاشته شد.

کراوات لوکس پرینت سه بعدی شده

کراوات لوکس پرینت سه بعدی شده

علی رغم وجود فناوری های پیشرفته، فرآیند توسعه یک اکسسوری پرینت سه بعدی شده برای VIP TIE با یک ایده اولیه توسط یک مشتری آغاز شد و سپس مورد بحث قرار گرفته و طرح اولیه روی یک کاغذ کشیده شد. هنگامی که مشتری طراح را تایید می کند، مدل سازی سه بعدی انجام شده و برای انجام عملیات پرینت به پرینتر سه بعدی ارسال می شود. گام نهایی برای هر دو شرکت ONUS و VIP TIE دوختن دستی محصول است.

پرینت سه بعدی کراوات

پرینت سه بعدی کراوات

فیوردا پرناسکا مدیر اجرایی شرکت VIP TIE، ادعا می کند که محصولات نهایی آنها سازگار با محیط زیست و پایدار هستند.

وی به All3DP گفت: “پایداری برای ما بسیار مهم است. بیش از ۸۰٪ از مواد مورد استفاده ما علاوه بر این که ۱۰۰٪ با محیط زیست سازگار و پایدار هستند، از هنر دست برای ساخت آنها استفاده می شود. علاوه بر این، هنگامی که شما چنین شی منحصر به فردی برای خود می سازید، برای همیشه ماندگار خواهد بود و در تمام طول عمر با شما باقی خواهد ماند. هم چنین این محصول با توجه به منحصر به فرد بودن و داستان پشت آن می تواند برای نسل های آینده به ارث گذاشته شود. ”

آیا شما یک کراوات پرینت سه بعدی شده می پوشید؟

کراوات های لوکس پرینت سه بعدی شده

کراوات های لوکس پرینت سه بعدی شده

کراوات های پرینت سه بعدی شده به اندازه دیگر نسخه های کراوات راحت به نظر نمی رسند. با این حال، این فرایند تولید با وجود منحصر به فرد و متفاوت بودن در مقایسه با سایر فرایندهای مورد استفاده در این صنعت، هر گونه ناراحتی را به طور کامل کاهش می دهد.

پرناسکا توضیح داد: “سازگاری ارگونومیکی محصولات پرینت سه بعدی شده ما عمدتاَ به علت فرایند دست ساز است که با ترکیب عناصر با پارچه های زیبا در ارتباط می باشد. مواد اولیه مورد استفاده در فرایند تولید نیز نقش مهمی در این موضوع ایفا می کنند”.

پرینت سه بعدی کراوات های لوکس

پرینت سه بعدی کراوات های لوکس

مواد مورد استفاده برای تولید نهایی این محصول لوکس شامل چرم کم نظیر، مروارید طبیعی، نقره، طلا، تیتانیوم و فیبر کربن است. این محصولات با قیمت های متفاوت از ۱۰۰ دلار به بالا به فروش می رسند. VIP TIE ادعا می کند که تا کنون تمامی واکنش ها به محصولاتش مثبت بوده است. این برند معتقد است که تولیدات شخصی سازی شده آینده صنعت مد را خواهند ساخت.

چاپ سه بعدی کراوات های لوکس

چاپ سه بعدی کراوات های لوکس

پرسکا توضیح می دهد: “ما یک شرکت وسیع مبتنی بر مشتری داریم، زیرا هر کس می تواند محصول مورد نظرش را به هر میزان دلخواه سفارشی کند. هم چنین مشتریان می توانند در انتخاب مواد مورد استفاده آزادانه عمل کنند. این موضوع باعث دسترسی افرادی که امکان پرداخت هزینه زیاد ندارند به محصولات منحصر به فرد می شود. ”

منبع: https://all3dp.com/

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdf pdf پرینت سه بعدی کراوات های لوکس

تهیه و تنظیم مقاله از : خدمات پرینت سه بعدی آی دیزاین

به این پست امتیاز دهید