یک تولید کننده آمریکایی در سانفرانسیسکو به نام  UNYQ با شرکت Ikea در راستای انجام یک پروژه جدید منحصر به فرد همکاری کرده است. هر دو شرکت به دنبال تولید محصولات شخصی سازی شده پرینت سه بعدی شده برای جامعه بازی هستند. این پروژه می تواند محصولات متناسب و راحت برای نشستن را فراهم کند. این شرکت ها در تلاشند با استفاده از اسکن بدن لوازم جانبی کمکی برای افزایش راحتی و طرز قرار گرفتن بدن ایجاد کنند.

پرینت سه بعدی لوازم جانبی سفارشی کامپیوتر برای راحتی گیمرها

پرینت سه بعدی پایه مچ دست سفارشی برای راحتی گیمرها

پرینت سه بعدی پایه مچ دست سفارشی برای راحتی گیمرها

پیش از شرکتIkea  در جهت ساخت ابزار های کمکی پرینت سه بعدی شده برای بیمارانی که از ناتوانی رنج می برند فعالیت کرده است. این شرکت در این پروژه نیز همچون پروژه های قبلی از قابلیت های شخصی سازی تکنولوژی پرینت سه بعدی استفاده کرده است. شرکت UNYQ  نیز پیش از این پوشش پروتز های شخصی سازی شده پرینت سه بعدی توسعه داده است.

افزایش راحتی گیمرها با چاپ سه بعدی کیبورد سفارشی

افزایش راحتی گیمرها با چاپ سه بعدی کیبورد سفارشی

Eytor Bender، موسس و مدیر عامل شرکت UNYQ، گفت: “جامعه بازی از نظر مبلمان و لوازم جانبی سفارشی و هم چنین از نظر زیبایی شناختی مدت طولانی نادیده گرفته شده است.”

پرینت سه بعدی لوازم جانبی سفارشی کامپیوتر برای راحتی گیمرها

پرینت سه بعدی لوازم جانبی سفارشی کامپیوتر برای راحتی گیمرها

در حال حاضر این شرکت ها ۳ نمونه اولیه با برچسب UPPKOPPLA (در زبان سوئدی به معنای آنلاین است) تولید کرده اند. این نمونه های اولیه شامل پشتیبانی بیومتریک از مچ دست می باشد که از نظر پزشکی برای کاربران سطح بالایی از پشتیبانی مچ دست را فراهم می کند. به همین ترتیب کلاهک های قابل انعطاف به منظور کاهش فشار بر نوک انگشتان، بر روی صفحه کیبورد قرار می گیرد.

راه حل های سفارشی با پرینت سه بعدی برای بازی

پرینت سه بعدی وسایل کامپیوتر برای راحتی گیمرها

پرینت سه بعدی وسایل کامپیوتر برای راحتی گیمرها

هنگامی که به صنعت بازی می رسیم، لوازم جانبی به تنهایی یک صنعت بیلیون دلاری است. از آنجایی که گیمر ها مدت زمان های طولانی را در موقعیت های خاصی که می توانند ناسالم باشند صرف می کنند، محصولات جانبی می توانند به کاهش تنش های وارد شده بر بدن این افراد کمک کنند. این لوازم تا حد زیادی می توانند بر کاهش فشار بر ستون فقرات و مچ ها تاثیر بگذارند.

افزایش راحتی گیمرها با پرینت سه بعدی کیبورد سفارشی

افزایش راحتی گیمرها با پرینت سه بعدی کیبورد سفارشی

کمپانی هایUNYQ  و Ikea توسط شرکت مشاور Area Academy همکاری خود را آغاز کردند.Area Academy  که یک شرکت ورزشی الکترونیکی است زمینه های آموزشی را برای اطلاعات و تحقیقات بهتر به ارمغان می آورد. شرکت Carbon نیز به طور مشابه تکنولوژی پرینت سه بعدی را فراهم کرده است. این دو شرکت پیش از اینUBIK  و صندلی ارگونومیک را معرفی کرده بودند. به غیر از چاپ سه بعدی، آنها همچنین با استفاده از اسکن سه بعدی شبکه بندی هایی را جهت اعمال برای دستیابی به وضعیت ایده آل برای گیمرها سفارشی سازی کرده اند. ممکن است این پروژه فراتر از قلمرو بازی در صنایع دیگر نیز گسترش یابد.

چاپ سه بعدی لوازم جانبی سفارشی کامپیوتر برای راحتی گیمرها

چاپ سه بعدی لوازم جانبی سفارشی کامپیوتر برای راحتی گیمرها

مایکل نیکولیک، مدیر خلاقیت شرکت IKEA گفت: “این همکاری برای IKEA بسیار هیجان انگیز است. UNYQ روشی برای ایجاد راهکارهایی برای پاسخ به نیازها و سلیقه های منحصر به فرد گیمر ها توسعه داده است. این یک راه عالی برای براورده کردن دقیق نیاز های مشتریان است. همچنین این روش با تولید مستقیم محصولات هماهنگ با تقاضا ضایعات را به حداقل می رساند. ما واقعا مشتاقانه منتظریم ببینیم که این روش جدید ما را به کجا می برد. ”

در ویدیو زیر می توانید محصولات پرینت سه بعدی شده سفارشی برای گیمرها را ببینید.

 

منبع: https://3dprinting.com/

برای اینکه بدانید برای سفارش یک پروژه پرینت سه بعدی چه گام هایی را باید بردارید و آشنایی با نکات مهم برای سفارش حتما مقاله سفارش پرینت سه بعدی را مطالعه کنید.

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdfpdf افزایش راحتی گیمرها با پرینت سه بعدی لوازم جانبی سفارشی

تهیه و تنظیم مقاله از : خدمات پرینت سه بعدی آی دیزاین

به این پست امتیاز دهید