خانه های پرینت سه بعدی شدهAzure  در ایالات متحده، دو چالش ساخت و ساز و زیست محیطی را برطرف کرده اند. این شرکت افتتاح کارخانه جدید خود به وسعت ۱۵۰۰۰ فوت مربع در شهر کالور، کالیفرنیا را اعلام کرد. پرینتر سه بعدی سفارشی این شرکت قادر است سازه ها و ساختمان های بزرگ مانند خانه ها یا باغ ها را با استفاده از پلاستیک های بازیافتی توسعه دهد. یک فرآیند تولید سازگار با محیط زیست که هدف آن تغییر روش های ساخت و ساز است.

 

ساخت خانه با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی و پلاستیک های بازیافتی

شرکتAzure Printed Homes  از طریق فرآیند و چاپگر سه بعدی خود می ‌خواهد میزان زباله‌ هایی که به محل ‌های دفن زباله منتقل و متأسفانه معمولاً به اقیانوس‌ها ختم می ‌شوند را به حداقل برساند. Gene Eidelman، یکی از بنیانگذاران این شرکت در اینباره توضیح داد: “صنعت ساخت و ساز بزرگترین مصرف کننده جهانی مواد خام است که مسئول تقریباً ۲۰٪ از کل کربن منتشر شده در جهان می باشد. مسئولیت ما در قبال مشتریان و نسل‌ های آینده، استفاده از پایدارترین شیوه‌های قابل تصور است”. به نظر می رسد برای دستیابی به شیوه های پایدارتر، Azure Printed Homes راه حل مناسبی را ارائه می دهد.

ساخت خانه با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی و پلاستیک های بازیافتی

ساخت خانه با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی و پلاستیک های بازیافتی

مزایای خانه های پرینت سه بعدی شده Azure

به گفته این شرکت، سرعت فناوری پرینت سه بعدی آن ها در مقایسه با روش های سنتی ساخت و ساز ۷۰ درصد بیشتر است و هزینه های ساخت را تا ۳۰ درصد کاهش می دهد. Ross Maguire، یکی دیگر از بنیان‌گذاران Azure Printed Homes گفت: “ما نه تنها با سرمایه‌گذاری بر پیشرفت ‌های پرینت سه‌ بعدی، بلکه با توسعه یک طرح و فرآیند که تنها در ۱۲ ساعت تکمیل می‌شود، بازده تولید را ایجاد کرده ‌ایم”. او همچنین توضیح داد که می خواهد فرآیندهای ساخت و ساز را با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی متحول کند و فرآیندهای تولیدی پایدار، خودکار و دقیقی را ارائه دهد. این به این دلیل است که Azure بر خلاف روش ‌های سنتی قادر است کل اسکلت ساختاری، راه های آب و غیره را در کسری از زمان و هزینه تولید کند. در حال حاضر شرکتAzure Printed Homes  هنوز پرینت سه بعدی خانه های با اندازه کامل را آغاز نکرده است، اما قصد دارد اولین پروژه خود را تا سال ۲۰۲۳ آغاز کند. با این حال، این شرکت در حال حاضر در حال پذیرش پیش سفارش برای ساخت واحد مسکونی لوازم جانبی (ADU) و استودیو باغ است. چندین طرح برای ترکیب محیط زیست و صنعت ساخت و ساز، مشابه راه حل توسعه یافته توسط شرکت Azure، در حال ظهور است. به عنوان مثال، اخیراً یک استودیوی معماری در حال توسعه یک شهرک پایدار و هوشمند به نام Cacao Eco Village است که برای ساخت آن از منابع محلی و طبیعی به ویژه دانه های کاکائو و تکنولوژی پرینتر سه بعدی استفاده می شود.

  منبع: https://www.3dnatives.com

 

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdf پرینت سه بعدی خانه از پلاستیک های بازیافتی

4.7/5 - (37 امتیاز)