یک موسسه خیریه مسکن در آمریکا به نام New Story یک محیط چاپ سه بعدی برای بی خانمان ها بر پا کرده است. ساکنان این محله خانواده هایی خواهند بود که درآمد ماهانه ای کمتر از ۲۰۰ دلار کسب کنند.

ساخت خانه هایی با تکنولوژی چاپ سه بعدی با هزینه پایین با هدف کاهش بی خانمان ها

ساخت خانه های پرینت سه بعدی

ساخت خانه های پرینت سه بعدی

تکنولوژی چاپ سه بعدی می تواند راه حلی برای کاهش تعداد بی خانمان ها ایجاد کند. موسسه خیریه مسکن New Story به تازگی با یک شرکت تبلیغاتی به نام Icon و یک شرکت طراحی صنعتی به نام  Fuseproject به منظور ساخت نخستین محیط چاپ سه بعدی شده در جهان همکاری کرده است.

پرینت سه بعدی خانه توسط خیریه

پرینت سه بعدی خانه توسط خیریه

این شرکت ها بر روی طراحی خانه های کوچکی که قرار است طی ماه های آینده در آمریکای لاتین چاپ سه بعدی شود کار کرده بودند. این خانه ها برای اقامت خانواده هایی با درامد کمتر از ۲۰۰ دلار در ماه  چاپ خواهند شد. این گروه از زمان آغاز پروژه طرح خانه ها، نقشه اولیه محل خانه ها، انتخاب زمین و فرایند برنامه ریزی را انجام داده اند.

خانه چاپ سه بعدی شده

خانه چاپ سه بعدی شده

برت هگلر، مدیر عامل شرکت New Story، توضیح داد: “ما احساس می کنیم مسئولیت ما این است که روش های سنتی و مرسوم را به چالش بکشیم. روش های خطی هرگز به میلیارد ها نفری که به خانه های امن نیاز دارند کمکی نمی کند. به چالش کشیدن مفروضات ما، تکرار مبتنی بر داده ها و محاسبه ریسکهای احتمالی ایده های نوآورانه، برای ما این امکان را فراهم کرد تا با استفاده از راه حل های سریع و قابل دسترسی به خانواده های بیشتری رسیدگی کنیم.”

پرینت سه بعدی خانه برای بی خانمان های آمریکا

پرینت سه بعدی خانه برای بی خانمان های آمریکا

پرینت سه بعدی خانه های ارزان قیمت برای افراد بی خانمان

پرینت سه بعدی خانه های ارزان قیمت برای افراد بی خانمان

موسسه New Story از سال ۲۰۱۴ به دنبال راهی برای پایان دادن به مشکل جهانی بی خانمانی بوده است. پس از موفقیت نخستین نسخه خانه چاپ سه بعدی شده که حاصل همکاری موسسهNew Story  و شرکت Icon بود و در سال۲۰۱۸  در نمایشگاه SXSW رونمایی شد، با توجه به توانایی تکنولوژی چاپ سه بعدی در ایجاد خانه های ارزان قیمت با سرعت بالا بعید می رسید این خانه آخرین نسخه خانه پرینت سه بعدی شده این شرکت ها باشد.

پایان دادن به بی خانمانی جهانی با استفاده از تکنولوژی چاپ سه بعدی

محله ای با خانه های پرینت سه بعدی

محله ای با خانه های پرینت سه بعدی

طبق اظهارات ایو بیحر، طراح خانه و بنیانگذار شرکت Fuseproject، با تعامل بیشتر با ساکنان خانه های چاپ سه بعدی شده می توان نیازهای آنها را کاملا برآورده کرد.

به عنوان مثال، این خانه ها شامل آشپزخانه در فضای باز، دیوارهایی با امکان تمیز کردن آسان و اجتناب از گرد و غبار، و ارائه تهویه مناسب می باشند.

در ابتدا بیحر در مورد اینکه چگونه چاپ سه بعدی می تواند در حل بحران مسکن جهانی مفید باشد دچار شک و تردید بود. با این حال، او توضیح می دهد که اکنون پس از کار بر روی این پروژه کاملا متقاعد شده است. وی گفت: “من معتقدم که پیشرفته ترین فناوری ها می تواند راه حل های طراحی شده را به کسانی که بیشترین نیاز را به آن دارند، ارائه دهد. تکنولوژی جدید شرکت Icon و دیدگاه New Story این پروژه را امکان پذیر ساخته است.”

منبع:

https://m.all3dp.com/

برای اینکه بدانید برای سفارش یک پروژه پرینت سه بعدی چه گام هایی را باید بردارید و آشنایی با نکات مهم برای سفارش حتما مقاله سفارش پرینت سه بعدی را مطالعه کنید.

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdfpdf چاپ سه بعدی خانه های ارزان قیمت برای افراد بی خانمان

تهیه و تنظیم مقاله از : خدمات پرینت سه بعدی آی دیزاین

به این پست امتیاز دهید