فروش و خدمات پرینت سه بعدی

پرینت سه بعدی با 5 فناوری متفاوت و 14 متریال مختلف

خدمات آی دیزاین

خدمات پرینت سه بعدی

پنج فناوری پرینت سه‌بعدی رزینی،
پودری، فیلامنتی محفظه بسته،
باز و پلی‌جت و چهارده متریال مختلف

طراحی و مهندسی معکوس

اگر فایل سه بعدی ندارید ما برای شما طراحی می کنیم. طراحی مهندسی هنری و معماری

پس‌پردازش

پولیش، رنگ و آب بندی قطعات تکمیل و پس پردازش قطعات برای رسیدن به صافی و تکسچر سطحی ایدآل

اسکن سه‌بعدی

اسکن سه بعدی قطعات صنعتی و هنری و آماده سازی آن برای پرینت سه بعدی و یا ماشینکاری

انواع پرینتر سه بعدی

پولیش، رنگ و آب بندی قطعات تکمیل و پس پردازش قطعات برای رسیدن به صافی و تکسچر سطحی ایدآل

پرینتر سه بعدی

مواد پرینتر سه بعدی

فروش انواع فیلامنت از جنس‌های PLA ،ABS ،نایلون ،TPU ،PC ،POM ، رزین‌های پرینتر سه‌بعدی و سایر مواد پرینتر سه بعدی

مواد پرینتر سه بعدی

نمونه کار پرینت سه‌بعدی

لولای درب چایساز
نمونه کار به روش FDM
نمونه کار به روش SLS
ریدوم آنتن
نمونه کار به روش FDM
سرجیکال گاید
نمونه کار به روش FDM
قطعه knob
نمونه کار به روش FDM
شکل هندسی پیچیده
نمونه کار به روش SLS

برخی مشتریان آیدیزاین

اسنوا
امرسان
ایستکول
آمیگو
پارس خزر
ساپکو
دانشگاه صنعتی شریف
صاایران
کروز
لوازم خانگی کن
گروه مپنا
هواپیمایی ماهان

سوالات متداول

پرینت سه بعدی چیست؟

در پاسخ به این سوال که پرینت سه بعدی چیست باید بگوییم: پرینت سه بعدی یا ساخت افزایشی، فرآیندی است که در آن قطعات سه بعدی به صورت لایه لایه و مستقیماً از یک فایل دیجیتال تولید می‌شوند. این تکنولوژی امکان طراحی و تولید قطعات پیچیده‌ای را می‌دهد که ساخت آن‌ها به طور معمول یا غیرممکن است یا بسیار گران خواهد بود. چاپ سه بعدی در قالب فناوری‌های مختلفی قابل انجام است که در ای دیزاین می‌توانید پرینت 3 بعدی در همه‌ی این تکنولوژی‌ها را به انجام برسانید.

اگر صاحب یک شرکت بین‌المللی هستید و نیازمند قطعات با فناوری بالا هستید یا صاحب یک شرکت هستید که نیاز به تولید نمونه اولیه برای محصولات خود دارد یا اگر صاحب یک کسب و کار تولیدی هستید، هنرمند یا معلم یا مهند هستید یا حتی به صورت تفننی و سرگرمی نیاز به ساخت یک مجسمه یا یک قطعه دارید، پرینت 3 بعدی راه حل مناسبی برای مشکل شماست.

آی دیزاین تمامی خدمات مرتبط با سفارش پرینت سه بعدی را از جمله مهندسی معکوس، طراحی فایل‌های پرینت سه بعدی، خدمات اسکن سه بعدی، تولید قطعات با استفاده از فناوری‌های مختلف و مراحل پس از پردازش مثل پولیش، رنگ‌آمیزی و نهایی‌سازی ارائه می‌دهد. کلیه خدمات فوق به صورت کامل تحت عنوان خدمات پرینت سه بعدی در تهران، در سراسر پایتخت قابل دسترسی ست. برای دسترسی به خدمات آی دیزاین در شهرستان‌ها نیز می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آی دیزاین علاوه بر خدمات پرینت 3 بعدی، به فروش پرینتر سه بعدی با فناوری‌های بسیار پیشرفته نیز مشغول است. پرینتر‌های سه بعدی آی دیزاین در دو فناوری اصلی و پنج مدل مختلف موجود هستند و نیاز کشور به واردات این نوع تکنولوژی‌ها و خروج ارز را کاهش می‌دهند. پرینتر‌های سه بعدی آی دیزاین با استفاده از فناوری‌های متنوعی مثل SLS، SLM، FDM، SLA و DLP کار می‌کنند. این تکنولوژی‌ها امکان ساخت قطعات با پیچیدگی‌های هندسی مختلف و با استفاده از مواد متنوعی مانند فیلامنت‌ها و مواد فلزی را فراهم می‌آورند.

شما می‌توانید با تماس با کارشناسان آی دیزاین سفارشات خدمات چاپ سه بعدی خود را ثبت کنید. مواد مختلفی مانند انواع فیلامنت‌ها و حتی مواد فلزی برای پرینت در دسترس هستند، و شما می‌توانید بر اساس نیاز پروژه خود مواد مناسب را انتخاب کنید. کلیه‌ی مراحل اسکن سه بعدی از محصول، مهندسی معکوس و تولید فایل ابرنقاط، پرینت با انواع فناوری‌ها و انواع مواد و متریال و کلیه مراحل پس پردازش، رنگ‌آمیزی و پولیش در آی دیزاین انجام می‌شود. مواد موجود برای پرینت شامل انواع فیلامنت‌ها، رزین‌ها و حتی مواد فلزی است که برای انواع مختلف پروژه‌ها، از نمونه‌سازی تا تولید نهایی، کاربرد دارند. این انتخاب‌ها به شما کمک می‌کنند تا محصول نهایی دقیقاً مطابق با نیاز‌ها و استاندارد‌های مورد نظر شما باشد.

تولید قطعات با استفاده از پرینتر‌های سه‌بعدی از فایل‌های دیجیتالی شروع می‌شود و بسته به تکنولوژی مورد استفاده در پرینتر، می‌تواند شامل روش‌هایی مانند FDM ( تولید با افزودن ماده‌ای مذاب)، SLS ( سینتر کردن لیزری انتخابی)، SLA (استریولیتوگرافی) یا DLP (پردازش دیجیتال نور) باشد. در طی این فرآیند ها فایل دیجیتالی به قطعه فیزیکی تبدیل می شود. سپس قطعه در فرآیند های پس پردازش و رنگ و پولیش به شکل واقعی و نهایی خود در می آید.

در پرینت سه بعدی، مواد متنوعی استفاده می‌شود، فیلامنت‌هایی مانند PLA، ABS، نایلون، TPU، PC، POM و همچنین انواع رزین‌ها از این مواد هستند. این مواد برای انواع مختلف پرینترهای سه‌بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرند و ویژگی‌های متفاوتی دارند که مناسب برای انواع خاصی از پروژه‌ها و کاربردها هستند. اینکه نوع مورد نظر شما از انواع فیلامنت چیست و کدام متریال برای خدمات چاپ سه بعدی مد نظر شما کارآمد است، نیاز به دانش یا مشاوره با کارشناسان این حوزه دارد. همچنین برای خرید فیلامنت نیز می‌توانید به صفحه مربوطه در آی دیزاین مراجعه کنید و خرید خود را ثبت کنید.

آی دیزاین پنج پرینتر حرفه ای در دو گروه فناوری اصلی را در ایران تولید کرده است که یکی از آن ها، مدل وندار، نظیری در محصولات داخلی ندارد. این پرینترها می توانند در شرکت ها و کارخانجات بزرگ جهت تولید محصول نهایی یا نمونه اولیه مورد استفاده قرار گیرند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم برای انتخاب بهترین گزینه متناسب با نیازهایتان را دریافت کنید.

آی دیزاین با استفاده از تخصص و تجربه نیرو‌های متخصص ایرانی که در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برتر کشور تحصیل و تحقیق کرده‌اند، به توسعه دانش فنی و صنعتی در حوزه پرینت 3 بعدی کمک می‌کند. این شرکت دانش‌بنیان نه تنها در توسعه فناوری‌های مرتبط با پرینتر 3 بعدی نقش دارد، بلکه با ارائه دوره‌های آموزشی و همکاری‌های صنعتی با شرکت ها و کارخانجات و ارگان ها، به ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های فنی کارکنان و دانشجویان ایرانی کمک کرده و باعث کاهش اساسی خروج ارز از کشور شده است.