دانشمندان بریتانیایی از نمایشگاه بیگ بنگ طیف وسیعی از وعده های غذایی را با استفاده از یک چاپگر سه بعدی برای یک مدرسه در شرق لندن ایجاد کرده اند تا جوانان را تشویق به انجام کارهای علمی کنند.

دانشمندان از نمایشگاه سالانه بزرگ بیگ بنگ، که موضوعات علمی، فناوری و ریاضی را ترویج می دهد، با مدرسه ابتدایی  St Helen’sدر منطقه ای در شرق لندن برای ایجاد غذاهای چاپ سه بعدی شده مانند ماهی ها، چیپس های هندسی و لوبیاهای شش ضلعی به عنوان بخشی از یک پروژه همکاری می کنند.

ناهار های چاپ سه بعدی در مدرسه ای در شرق لندن!

Claire O’Sullivan از مدرسه ابتدایی St Helen’s گفت: “ما از این که نمایشگاه بیگ بنگ به عنوان بخشی از پروژه ناهار ​​چاپ سه بعدی شده با ما همکاری کرد، خوشنود شدیم. نمایش علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی به این شیوه، یک فرصت فوق العاده است تا دانش آموزانمان بتوانند این تکنولوژی ابتکاری را ببینند و هیچ چیز بیشتر از آوردن کلاس درس به زندگی هیجان انگیز نیست.”

چاپ سه بعدی ناهار در مدرسه ای در لندن

چاپ سه بعدی ناهار در مدرسه ای در لندن

در منوی مدرسه St Helen’s در منطقه Canning Town لندن موارد زیر برای کودکان موجود است:

ماهی ها و چیپس های هندسی، لوبیا شش ضلعی، ماهی کاد، سیب زمینی، گل کلم، هوموس، گواامول شامل قطعه های آووکادو، کدو مارپیچی فیبوناچی، ستاره سه بعدی بروکلی، میوه و ماست

به دنبال نظرسنجی انجام شده توسط نمایشگاه بیگ بنگ بر روی افراد ۱۱ تا ۱۶ سال، نظر ۷۱ درصد این بوده است که دسترسی به خدمات چاپ سه بعدی در مدرسه نه تنها در آزمایشگاه های علمی و کلاس های درس بلکه در ورزشگاه مدرسه، زمین بازی و حتی غذاخوری ضروری است و ۴۰٪ اعتقاد داشتند که آنها را قادر می سازد چیزی را در هنگام خوردن یاد بگیرند.

پرینت ۳ بعدی ناهار در مدرسه ای در لندن

پرینت ۳ بعدی ناهار در مدرسه ای در لندن

مطالعه در مورد نگرش جوانان به چاپ سه بعدی، خوشبینی آن ها را نسبت به امکانات وسیع این تکنولوژی نشان داد: یک پنجم (۲۰٪) معتقدند که طی ۳-۴ سال آینده  همه در خانه هایشان از چاپگرهای سه بعدی به عنوان یک فناوری معمولی استفاده می کنند، و دو سوم (۶۷٪) بچه ها معتقدند که این فناوری طی ۱۰ سال آینده به یک دستگاه معمولی تبدیل خواهد شد.

بث الگود، از مهندسین و موسس نمایشگاه بیگ بنگ گفت: “تحقیقات ما و این آزمایشات نشان می دهد که چقدر در بین جوانان اشتیاق زیادی برای تجربه فناوری های جدید وجود دارد. نمایشگاه بیگ بنگ در مورد کنجکاوی جوانان درباره اینکه چگونه ممکن است جهان را در آینده شکل دهند و فکر آن ها درباره این موضوع که علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی آنها را به کجا خواهد برد، می باشد.”

این تیم امیدوار است که وعده های غذایی در آینده، کودکان را تشویق کند تا حرفه ای در زمینه علم، فناوری، مهندسی و ریاضی انتخاب کنند.

پرینت سه بعدی ناهار در مدرسه

پرینت سه بعدی ناهار در مدرسه

بث الگود، مدیر ارتباطات در EngineeringUK و موسس نمایشگاه بیگ بنگ گفت: “تحقیقات ما نشان می دهد چقدر اشتیاق زیادی در میان جوانان برای تجربه تکنولوژی های جدید وجود دارد. جاش میچل، مهندس جوان سال جاری بریتانیا، یک چاپگر تولید کرده که امیدوار است که بتواند دسترسی به تکنولوژی چاپ سه بعدی را برای همه امکان پذیر کند. ”

Brenda Yearsley، مدیر توسعه آموزش و مدارس انگلستان، عضو گروه جهانی نوآوری در زیمنس و حامی نمایشگاه بینگ بنگ افزود: “چاپ سه بعدی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک تکنولوژی اصلی است و به علت وجود تعداد زیادی از برنامه های کاربردی در زمینه های گوناگون و امکان بهبود زندگی در سراسر زمینه ها متخصصان را قادر به ایجاد جهش و مرزهای بیشتر در زمینه های خود می سازد “.

نمایشگاه بیگ بنگ ۱۳ تا ۱۶ مارس سال آینده در بیرمنگام در انگلستان برگزار خواهد شد.

فیلم زیر که درباره چاپ سه بعدی ناهار در مدرسه ای در لندن است را حتما مشاهده کنید.

برای اینکه بدانید برای سفارش یک پروژه پرینت سه بعدی چه گام هایی را باید بردارید و آشنایی با نکات مهم برای سفارش حتما مقاله سفارش پرینت سه بعدی را مطالعه کنید.

منبع: http://www.3ders.org/

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdfpdf چاپ سه بعدی ناهار در مدرسه ای در لندن!

تهیه و تنظیم از: پرینتر سه بعدی آیدیزاین

به این پست امتیاز دهید