یک تولید کننده پرینتر سه بعدی رومیزی آمریکایی به تازگی تمام سیستم های خود را با ۳DPrinterOS تطبیق داده است. ادغام این سیستم عامل استاندارد جدید، دسترسی به مواد آموزشی با قابلیت پرینت سه بعدی و برنامه آموزشی را ساده تر می سازد.

بر طبق گفته های  Braydon Moreno یکی از بنیانگذاران این شرکت,۳DprinterOS  نزدیک ترین گزینه به استاندارد تعامل متقابل برای پرینت سه بعدی است که گسترش تجارت به همه ی موسسات آموزشی و تولید کنندگان پرینتر و همچنین تداوم تولید کاربرد های خلاقانه را تسهیل می کند.

پرینت سه بعدی و سیستم عامل جدید

استفاده چاپ سه بعدی در آموزش

استفاده چاپ سه بعدی در آموزش

۳DPrinterOS یک سیستم عامل جدید برای پرینترهای سه بعدی است که توسط یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار در کالیفرنیا ، طراحی شده است.۳DPrinterOS  برای هر طراح سه بعدی امکان کنترل از راه دور، مدیریت چند کاربر و چاپ پی در پی تنها با یک کلیک را فراهم می سازد.

این سیستم اجازه می دهد تا طراحان به طور مستقیم از ابزارهای CAD مانند SolidEdge،SolidWorks  و Fusion  به جای استفاده از ایمیل یا اشتراک فایل برای چاپ سه بعدی استفاده کنند. جان  دگرو مدیر عامل شرکت ۳DPrinterOS، گفت که این شرکت همچنان در تلاش برای حل قابلیت  تعامل متقابل در سراسر سیستم است.

پرینت سه بعدی و ابزارهای کمک آموزشی

۳DPrinterOS همچنین شامل سازگاری با  MyStemKitsمی باشد.  MyStemKitsبرنامه ای است که تعدادی طرح به عنوان ابزارهای کمک آموزشی با قابلیت چاپ سه بعدی ارائه می دهد. این برنامه پرینت سه بعدی با فراهم کردن طرح های آماده، متناسب با سن و با تمرکز بر موضوعات STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضی) عملیات پرینت سه بعدی را ساده می کند.

معلمان می توانند تنها با یک کلیک یک مدل آموزشی سه بعدی برای کودکان زیر ۱۲ سال ایجاد کنند. به عنوان مثال برای درس زیست شناسی می توان مدل های حیوانی مانند عنکبوتی که در شکل زیر می بینید فراهم کرد.

مورنو افزود: “آنچه دیده ایم این است که با کمک پرینت سه بعدی و برنامه کمک آموزشی MyStemKits ، سرگرمی دانش آموزان افزایش می یابد، زیرا شما به دانش آموزان ریاضی، علوم و موضوعات STEM را در شیوه ای منحصر به فرد و هیجان انگیز آموزش می دهید.”

به لطف این سیستم عامل جدید پرینتر سه بعدی، کتابخانه MyStemKits اکنون می تواند به طور خودکار از طریق بیش از ۷۵ پرینتر سه بعدی رومیزی اجرا شود.

سایر پروژه های آموزشی  پرینت سه بعدی

پرینت سه بعدی در مدارس

پرینت سه بعدی در مدارس

در سال ۲۰۱۷، شرکت آمریکایی مذکو  به عنوان یک کیک استارتر با امتیاز ۴۹،۰۰۰ دلار آغاز به کار کرد. در حال حاضر این شرکت طیف وسیعی از نرم افزار ها و مواد پرینت سه بعدی شامل نرم افزار ها و کیت های پرینت سه بعدی را در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش می رساند.

این شرکت هر ساله در جشن روز زمین، مسابقه ای را برای یافتن بهترین ایده ها برای تحول در فناوری برگزار می کند که می تواند در صورت اتحاد جمعی ما به بهتر شدن این سیاره کمک کند.

در حال حاضر اکثر شرکت های پرینت سه بعدی، بر آموزش، کار با موزه ها (مانند موزه کشف و علم لودرالد) و بازدید از مدارس سراسر جهان برای نشان دادن چاپگرهای سه بعدی  و برنامه های کاربردی خود برای یادگیری علم تمرکز دارند.

منبع: https://3dprintingindustry.com/

در صورت تمایل میتوانید فایل PDF این مقاله را در قسمت زیر دانلود و با ذکر منبع مورد استفاده قرار دهید.

pdfpdf استفاده از پرینت سه بعدی در آموزش

تهیه و تنظیم مقاله از : خدمات پرینت سه بعدی آی دیزاین

به این پست امتیاز دهید